Mancarea organica - Metode de promovare si vanzare

Mancarea organica  - Promovare si valorificare

partea 4





       Avem gradina, curtea de pasari si animale de pe langa casa , avem microferma specializata si avem si produsele rezultate . Cum putem sa le valorificam? Unde sa le valorificam si cum sa le pregatim de vanzare? Mai intai trenuie sa ne raspundem la niste intrebari iar ajustarile vor veni pe parcurs, in functie de rezultate.

  • ·                  Ce produse vom vinde  (lapte si subproduse , oua proaspete , pasari, pui de o zi , purcei si grasuni , miei si iezi , legume de sezon , verdeturi , zarzavaturi , conserve de iarna , e.t.c.
  • ·                 Unde putem sa le vindem (de acasa, prin magazine locale , in piete  , pe internet , magazine propriu )
  • ·                Care sunt zonele unde putem fara cheltuieli mari sa incepem sa vindem
  • ·                Cum sa pregatim , preparam produsele pentru fiecare loc de valorificare
  • ·                Ce avize avem nevoie pentru vanzarea produselor noastre  in functie de locul vanzarii
  • ·                 Ce infrastructura vom avea nevoie pentru fiecare grup de produse si locuri de vanzare
  • ·                 Care sunt cele mai profitabile produse si locuri de vanzare (necesita un studiu de piata)
  • ·                 Cati  bani ne trebuie pentru demararea vanzarilor.

    La prima vedere toate aceste intrebari sunt dificile , insa daca vom incepe simplu cu categorii de produse clasice gospodariilor de tara , si dezvoltam valorificarea , restul, extinderea microafacerii vine de la sine , ca o necesitate .

    Promovarea produsului este conditionata si diferita de locul si forma vanzarii , cateva metode uzitate sunt:
  • Din persoana in persoana
  • prin cunostinte
  • prezentare personala ( acasa , pe taraba sau stand de magazin)
  • pe internet (site de prezentare si vanzare)
  • banere, afise, radio local site de anunturi

 Calitatea produselor sau a preparatelor este cel mai important element in reusita creerii premisei de revanzare  si deci a motorului unei adevarate afaceri .

Mai tarziu o sa prezentam un caz concret de evolutie in creearea unei afaceri din valorificarea produselor gospodariei sau microfermei taranesti de subzistenta